Levering:

Vareforsendelse foregår, hvis intet andet er aftalt, med PostNord direkte til leveringsadressen i Danmark - eller til en PostNord postbutik. Ved salg til Grønland og Færøerne bedes du venligst kontakte os inden du afgiver ordren - mht. til moms og porto.

Er varen på lager afsendes varen så vidt som muligt samme dag, hvis ordren er afgivet inden kl. 14. Du kan normalt forvente at modtage varen i løbet af 2-3 hverdage. Er varen ikke på lager, kan leveringstiden variere alt efter, hvor hurtigt vi kan få varen hjem til dig. Vi underretter dig selvfølgelig løbende om, hvornår du kan forvente at modtage din vare.

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til køber.

 

Returnering:                                                                           

Når du handler hos os, håber vi at du bliver glad for dine varer. Skulle du mod forventning, have brug for at returnere dine købte varer, har du 14 dages returret. Denne periode starter fra den dag, hvor du modtager din pakke.

Fortrydelsen skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på esben@hother.dk.
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Skulle du have brug for at returnere en vare, skal varen returneres ubrugt, i den samme stand, som du modtog den og i original emballage. Du bedes yderligere vedlægge en kopi af din faktura, og du bedes skrive, at du ønsker at gøre brug af din returret.

Du står selv for de omkostninger, der er forbundet med returnering af varen.
Du kan sende varen retur til følgende adresse:

Hother ApS, Schiller Huset
Nannasgade 28,
2200 København N

Vær opmærksom på at pakken skal sendes direkte til adressen ovenfor, da vi ikke har mulighed for at afhente i en pakkeshop. Varer der ikke sendes direkte til ovenstående adresse vil ikke blive behandlet.

Yderligere skal du være opmærksom på, at det er dig der har ansvaret for om varen kommer sikkert frem til os. Vi anbefaler derfor, at du beder om en kvittering eller gemmer track and trace nummeret, når du indleverer pakken. Gør du dette, har du mulighed for at følge pakkens rejse frem til os, og dette er din dokumentation på, at du har indleveret pakken til det valgte fragtfirma.

Når vi har modtaget din pakke retur, vil vi hurtigst muligt håndtere din returnering. Bliver din returnering accepteret, vil vi kreditere beløbet til den konto, der er betalt med.